LINKEDIN ADVERTENTIE SPECIFICATIES

Er zijn steeds meer advertentiemogelijkheden en dan is het belangrijk dat je hier op een goede manier gebruik van maakt. Daarom zet Social Monsters deze voor jou op een rij. Begin nu met LinkedIn adverteren!

FOTO ADVERTENTIE (STANDAARD)

1 > Aanbevolen advertentietekst: 150 tekens, inclusief spaties. Als er gebruik wordt gemaakt van meer tekens (maximaal 300 tekens) dan  worden deze alleen zichtbaar na het klikken op ‘meer’.
2 > Aanbevolen titel: 70 tekens, inclusief spaties
Aanbevolen afmeting afbeelding: 1200 x 628 pixels (1.91:1)

Image Image

TEKST ADVERTENTIE

1 > Aanbevolen titel: 25 tekens, inclusief spaties 
2 > Aanbevolen advertentietekst: 75 tekens, inclusief spaties 
Aanbevolen afmeting afbeelding: 100 x 100 pixels (optioneel)

Image Image

CARROUSEL ADVERTENTIE

1 > Aanbevolen advertentietekst: 150 tekens, inclusief spaties
2 > Aanbevolen titel: 45 tekens per afbeelding, inclusief spaties 
Aantal afbeeldingen: 2 tot 10 per carrousel
Aanbevolen afmeting afbeelding: 1080 x 1080 pixels

Image Image

VIDEO ADVERTENTIE

1 > Aanbevolen advertentietekst: 70 tekens, inclusief spaties. Als er gebruik wordt gemaakt van meer tekens (maximaal 200 tekens) dan worden deze alleen zichtbaar na het klikken op ‘meer’. 
Hoogte- breedteverhouding: minimaal 1:1 en maximaal 16:9 (horizontaal).
Bestandstype: .mp4
Lengte video: 3 seconden tot 30 minuten
Aanbevolen lengte video: 15 - 25 seconden
Bestandsgrootte video: max. 200 mb

Image Image

Overzicht van de verschillende afmetingen:

Image

LinkedIn houdt zich bezig met vernieuwingen en daarom kan er wel eens wat worden gewijzigd aan bovenstaande afmetingen. Zie deze website voor eventuele updates.