Emerce Digital Marketing Live 2019

Michiel UmmelsSocial media blog

Digital Marketing Live

Hét grootste evenement van de Benelux op het gebied van online advertising en marketing komt er over 2 dagen weer aan! Met spot on sessies over Social, Mobile, Digital Advertising en Customer Dialogue. Een dag in het teken van uitwisselen van kennis, tactics, best practices, informatie uit cases en het opdoen van contacten.

Emerce Digital Marketing Live! is elk jaar dé update in online marketing, advertising en media. Hier leef je voor één dag op dynamische sessies van grote merken en startups, doorloop je tech-demo’s en ontmoet je duizenden professionals in digital. De veelbelovende toekomst tegemoet van online marketing.

We hadden het al in de vorige blog over het belang van kennis die up to date is en ontwikkeling – en wij zorgen dat we vooraan staan op dit gebied. Zo zullen wij als social monsters ook bij Emerce Digital Marketing Live aanwezig zijn. Er komen 2.000 bezoekers en er zijn maar liefst 180 sprekers.

Sprekers

Er komen 180 sprekers en wij hebben de meest belangrijke sprekers op een rijtje gezet.

Martine van der Lee

Martine van der Lee is verantwoordelijk voor social media bij KLM, een van de grootste social media teams ter wereld. Van 200.000 mentions op social per week, tot inchecken via WhatsApp, tot meer dan 3.000 advertising campagnes per jaar: met social media platformen en nieuwe technologieën bouwt KLM aan de serviceorganisatie van de toekomst. Zij gaat spreken over de kracht van engagement. Hoe zorg je voor échte aandacht, empathie en verbinding? KLM pioniert in dit veld, blikt vooruit en deelt the good, the bad & the ugly van de afgelopen jaren.

Stacey Bocknek

Ze werkt bij pinterest als Manager om het bedrijf te laten groeien. Haar voornaamste doel is om Nederlandse gebruikers te helpen om hun ideeën en inspiratie te vinden voor alledaagse projecten – hand in hand met de groei van Nederlandse bedrijven. Ze helpt hen met het vergroten van hun zichtbaarheid. Ze gaat vertellen over de optimale indeling van Pinterest om meer bezoekers te trekken en op die manier aantrekkelijker te worden als bedrijf.

Marije Zandbergen

Marije is sinds twee jaar werkzaam bij RIFF en heeft ruime ervaring op het gebied van social strategie, online content, social media, social engagement, webcare, social sales, content strategie & content marketing en hoe dit elkaar versterkt. Ze gaat vertellen over strategieën op sociale media. Hoe kunnen social media marketing en webcare elkaar versterken? Social media zijn inmiddels een belangrijk kanaal voor zowel advertenties als klantenservice. Zijn beide doeleinden ook onderdeel van dezelfde strategie?

Kun je hulp gebruiken bij het uitstippelen van een strategie op sociale media? Heb je hulp nodig bij het beheren van je sociale media op een manier waarop je échte aandacht, empathie en verbinding creëert? Wil jij je bedrijf op Pinterest neerzetten of verbeteren? Wij zijn een veelzijdig bedrijf die alles voor je uit handen neemt. Neem even contact met ons op.