E-commerce live 2019 in Amsterdam

Michiel UmmelsSocial media blog

E-commerce live 2019

Morgen is het eindelijk zo ver: het e-commerce live evenement! Het evenement is dus op 26 juni in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Wij als Social Monsters zijn erbij! Wij krijgen deze dag een volledige update over de trends en de beste cases in e-commerce Nederland. Wij en meer dan 1500 professionals in marketing, e-commerce en business zullen samenkomen voor sessies, round tables en live demo’s van 150 merken.

Programma

De sessies maken van E-commerce Live! ieder jaar een populair evenement om nieuwe inzichten en zakelijke connecties op te doen. Mooie merken die het podium pakken zijn onder anderen La Dress, bol.com, The Next Closet en Zalando, en vidaXL. Zij bespreken hoe je als merk succesvol wordt in personalisatie, loyaliteitsprogramma’s, e-commerce strategie en hoe je internationale ambities waarmaakt.

Naast de scherpe sessies in de congreszalen voer je discussies aan round tables. Hier ga je in kleine groepen de diepte in op onderwerpen zoals voice, social, marketplaces, productpresentatie, B2B commerce, data en analytics. Buiten het programma om bezoek je de nieuwste software demo’s en link je de hele dag met gelijkgestemden.

Sprekers

Er zijn 150 sprekers en we noemen een paar interessante op.

Jacintha de Graaf

Jacintha de Graaf is regiomanager van de Benelux voor Zalando. Zij is verantwoordelijk voor de strategiebepaling in Nederland, België en Luxemburg.  Ze besteed vooral aandacht aan de ontwikkeling van de lokale markt, het assortiment en service van deze locaties. Ze gaat vertellen over de strategiebepaling om te groeien

Huub Vermeulen

Huub maakt de overstap naar bol.com in 2001 en daar wordt hij Directeur Operations & Fulfillment. Sinds 1 september 2017 is hij Algemeen Directeur van bol.com. Hij gaat vertellen over de transformatie van winkel naar webshop. In de constant bewegende e-commercemarkt is de platformeconomie een belangrijke ontwikkeling. Welke vormen van platformen kennen we? En wat betekent dit voor (online) retailers?

Kirsten Jassies

Kirsten Jassies is Instagram en vlog trainer en spreker. Ze helpt bedrijven met het maken van relevante visuele content voor social media. Ze is auteur van het boek Instaproof, een inspirerende handleiding voor Instagram, waar al meer dan 10.000 exemplaren van verkocht zijn. Zij gaat vertellen over verkopen op Instagram en Youtube.

Anne-Mieke Steensma

Anne-Mieke leidt sinds 2 jaar de business unit digital engagement van RIFF. Ze gaat vertellen over social commerce: hoe zet je engagement in om je verkoop te stimuleren? Social Commerce: iedereen heeft het erover, maar hoe zorg je nu dat je je verkopen daadwerkelijk stimuleert op Social? Welke mogelijkheden zijn er en hoe pak je dit aan? Tijdens deze sessie bespreekt zee pakkende voorbeelden, do’s en don’ts, succesverhalen en lessons learned.

Ontwikkeling

Iedereen die iets wil bereiken als manager of medewerker in of rond de e-commerce business is er. Je ontmoet retailers, webshops, direct sellers, fabrikanten, distributeurs en bureaus. Mega belangrijk dus om bij te zijn, te sparren met anderen en om te leren van de aller-aller besten. Hiermee kunnen we het beste resultaat afleveren voor onze klanten. Wil jij door ons geholpen worden op het gebied van sociale media of e-commerce? Laat het ons weten of WhatsApp ons of bel ons op 0202101171 om morgen koffie te drinken.Wij helpen je graag!