De top 3 sprekers op de Webwinkel Vakdagen

Robbert ElsingaSocial media blog

WebWinkel Vakdagen

De Webwinkel Vakdagen zijn er alweer over een week. Ga jij er naartoe? Vergeet dan niet om 29 en 30 januari in je agenda te zetten. Er zijn genoeg redenen om naar dit evenement te gaan. Kennis vergroten, netwerken met duizenden e-tailers en veel meer. Met ruim 200 sprekers is er een enorme keuze. Om een beetje orde te scheppen uit deze enorme aantallen zijn hier naar onze mening de top 3 sprekers op de Webwinkel Vakdagen om je kennis te vergroten. Wanneer je naar deze of vergelijkbare lezingen gaat, kun je jouw kennis in 2 dagen op meerdere gebieden uitbreiden om zo een allround marketeer te worden.

1. Juul Manders bij WebWinkel Vakdagen

Door het enorme succes van 433, BALR. en Wannahaves is dit een van de hoofdlezingen op de Webwinkel Vakdagen. Samen met o.a. ex-voetballer Demy de Zeeuw heeft hij in enkele jaren meerdere succesvolle ondernemingen gestart door in te springen op trends. Juul zal onder andere vertellen over het succes van zijn ondernemingen, maar ook over zijn visie over social media. Een must-see voor de jonge ondernemer.

2. EricJan Hofman & Tim Heinen

De lezing van EricJan Hofman en Tim Heinen zal gaan over de online impulskoper. Zij zullen tips & tricks geven over hoe je de communicatie met deze doelgroep kan optimaliseren. Een leuke lezing om bij te wonen als je jouw kennis wil verbreden op het gebied van impulsaankopen en online communicatie in het algemeen.

3. Ruud van der Veer & Patrick Zimmerman

Ruud van der Veer & Patrick Zimmerman delen hun kennis en ervaringen over neuromarketing en user experience, een belangrijk onderdeel van marketing wat veel ondernemers over het hoofd zien. Waarom koopt een consument jouw product? Wat vinden consumenten van de UX? Ben jij op zoek naar meer informatie over neuromarketing? Dan raden wij het je aan om deze lezing te bezoeken.

Al met al zijn dit 3 lezingen over verschillende onderwerpen, vooral geselecteerd om je algemene kennis te vergroten. Naast deze 3 lezingen raden we het natuurlijk aan om te netwerken met andere bezoekers. Dit evenement is hier perfect voor.

Verder zal Blauwe Monsters aanwezig zijn op de Webwinkel Vakdagen waar zij 2 lezingen geven. In de eerste lezing vertellen onze collega’s over de transformatie van fysieke winkels naar online webshops (woensdag 10:40-11:00, zaal 11). Tijdens de tweede lezing ontdek je hoe je als kleine onderneming kan winnen van de grote spelers in jouw markt (donderdag 10:30-11:00, zaal 1). Natuurlijk is Social Monsters ook aanwezig bij de Webwinkel Vakdagen. Wellicht komen wij elkaar tegen en kunnen we praten over jouw onderneming en strategie. Liever zaken bespreken op een ander moment? Maak alvast een afspraak met mij.