Bol.com als marketplace

Bol.com is de marktleider in e-commerce in Nederland en België. Er zijn meer dan 8 miljoen actieve klanten en 1 miljoen bezoekers per dag. Ook jij kunt via Bol.com zakelijk verkopen.

Met Bol.com zakelijk verkopen


Als Nederlandse of Belgische ondernemer kun je, indien je een KvK of btw-nummer bezit, artikelen aanbieden bij bol.com. Deze artikelen dienen te passen binnen de bestaande categorieën bij bol.com. Je kunt nieuwe fysieke artikelen en tweedehands artikelen verkopen, op voorwaarde dat ze passen in een bestaande categorie.

Meer dan
0
Actieve klanten

Meer dan
0
unieke bezoekers per maand

Maandelijks bereikt bol.com
0
Procent van de Nederlandse internetters

Voordelen bol.com als marketplace


  • Gratis marketing!

    Je hoeft niks aan marketing te doen, het wordt allemaal voor je geregeld. Ze hebben reclames via Facebook, Instagram, televisie, posters, noem het maar op!

  • Gemakkelijke verzending

    Je kunt je verkoopkansen vergroten én meer tijd over houden voor jezelf door te kiezen voor logistiek via bol.com. Zij zorgen er namelijk voor dat jouw artikelen binnen 24 uur bij de klant liggen en nemen het verzendproces voor jou uit handen.

  • Feedback op je prestatie!

    Naast de koppeling van jouw webshop krijg je bij hen ook een eigen verkopersaccount. Dit account is helemaal gratis. En bij hen geldt: geen verkoop, geen kosten. Je betaalt alleen een bemiddelingsbijdrage als je een bestelling hebt. In je verkopersaccount kun je statistieken bijhouden zoals beoordelingen van je klanten zien en hoe jouw bedrijf presteert.

  • Advertentiemogelijkheden

    Wil je dat jouw sales een extra boost krijgen? Dan kun je binnen bol.com adverteren zodat nóg meer mensen jouw product te zien krijgen. Je kunt kiezen voor specifieke doelgroepen met bepaalde interesses of je producten in de spotligthts zetten.

Waarom uitbesteden?

De wereld blijft innoveren en nieuwe technologie komt dagelijks uit op de markt. Ook in de online wereld is een constante beweging te merken waarop leveranciers van platforms, zoals Facebook of Google telkens nieuwe mogelijkheden toevoegen. Het is voor ondernemers vaak lastig constant up-to-date te blijven met al deze nieuwe ontwikkelen. Deze tijd willen zij liever in de ontwikkeling van hun bedrijf stoppen en dat snappen wij. Door marketplaces beheer uit te besteden bespaar jij jezelf veel tijd en moeite. Laat experts voor je aan het werk gaan. Besteed marketplaces uit!