Business case: Succesverhaal van Dinner Train

Michiel UmmelsFacebookLeave a Comment

In 6 weken 500 boekingen voor Dinner Train met Facebook marketing Een avond uit, dineren en een prachtig uitzicht hebben op het Nederlandse landschap? Deze drie aspecten combineert Dinner Train. Het is een unieke pop-up-beleving in een als restaurant ingerichte trein die een jaar lang door Nederland rijdt en in 37 stations gasten verwelkomt voor een smakelijke reis. Onze missie … Read More

Hoe kun je geld verdienen met Instagram?

Michiel UmmelsInstagram, Social media blogLeave a Comment

Instagram is een platform waarbij je foto’s kan delen met een beschrijving. Jouw volgers krijgen deze foto’s in hun tijdlijn te zien. Met behulp van hastags kunnen jouw posts door anderen gevonden worden. Ook kun je in Instagram stories delen waar je mee bezig bent. Voor velen is Instagram een platform waarbij je anderen een kijkje kunnen geven in hun … Read More

Adverteren op Pinterest biedt kansen

Michiel UmmelsSocial media blogLeave a Comment

Adverteren op Pinterest, wat is Pinterest? Geinteresserd in het adverteren op Pinterest? In dit blog zal worden uitgelegd wat Pinterest is wat de mogelijkheden zijn. Pinterest is een social media platform dat is ontstaan in 2010. Sinds 2010 is Pinterest gegroeid toe een platform dat elke maand zo’n tweehonderd miljoen actieve gebruikers heeft. Het social media platform fungeert als een … Read More

Facebook remarketing: Breng uw verloren klanten terug

Michiel UmmelsFacebook, Social media blogLeave a Comment

Waarom is facebook remarketing nodig? Het is ontzettend jammer als klanten wel op je advertentie klikken en dus geïnteresseerd zijn, maar daarna niet meer terugkomen. Met Facebook remarketing kan je ervoor zorgen dat de klant nog een keer met jou in contact komt. Remarketing is een krachtige tool van een online marketeer, omdat de bezoekers al een teken hebben gegeven … Read More

Insight Tag, de retargeting tool van LinkedIn

Michiel UmmelsSocial media blogLeave a Comment

Op andere social media platforms was het al enige tijd mogelijk, maar nu ook op LinkedIn. Met de introductie van de Insight Tag wordt retargeting op LinkedIn ook mogelijk. Voor vele bedrijven was dit een must om meer conversies uit hun campagnes te halen. LinkedIn is het social media platform waar B2B marketing veelal wordt toegepast. Het is voor bedrijven … Read More

Waarom Instagram het platform is voor 2019

Michiel UmmelsSocial media blogLeave a Comment

Instagram wordt het advertentie platform voor 2019. De cijfers van vorig jaar gaven aan dat het aantal gebruikers van Instagram exponentieel blijft groeien. In de tijdsperiode van 2010 tot en met 2018 is het aantal maandelijkse gebruikers van één miljoen naar één miljard is gestegen. Instagram wordt steeds populairder, vooral onder de jongeren generatie is Facebook ingeruild voor Instagram. Facebook … Read More

Social media trends voor 2019, hier de top 5

Michiel UmmelsLinkedIn, Social media blogLeave a Comment

Social media platformen blijven zich elk jaar verder ontwikkelen. Het komt steeds vaker voor dat je weer nieuws hoort over een nieuwe ontwikkeling binnen Facebook of Instagram. Alleen dit jaar als lanceerde Instagram al verschillende nieuwe features, zoals bijvoorbeeld de naamtag. 2018 was een mooi jaar voor de social media platforms. Maar wat schept dit voor 2019? In deze blog … Read More

Naamtag op Instagram brengt mogelijkheden

Michiel UmmelsInstagram, Social media blogLeave a Comment

Snel nieuwe volgers erbij? Het kan nu allemaal gemakkelijker dan ooit. Snapchat was ze al een tijdje voor met de QR-code, maar Instagram heeft nu ook deze functie toegevoegd aan haar platform. De naamtags werken als een soort QR-code waarbij je met de camera van je mobiel een code scant. Vervolgens geeft Instagram de melding over het profiel dat je … Read More

IG Shopping een nieuwe ontwikkeling

Michiel UmmelsInstagramLeave a Comment

IG Shopping een nieuwe ontwikkeling binnen Instagram. Instagram is het groeiende platform onder de jongeren. Elke dag sluiten steeds meer gebruikers zich aan en is het niet meer weg te denken uit de dagelijkse routine. Instagram telt zo’n 1 miljard maandelijkse gebruikers en al 25 miljoen actieve bedrijfsprofielen. Voor veel bedrijven is Instagram een interessant platform om hun producten onder … Read More