Boost je sales door je artikelen via bol.com te verkopen. Bol.com heeft bijna 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en is daarmee het populairste E-commerce platform van Nederland en België. Bol.com biedt jou de mogelijkheid om met hen samen te werken. Via bol.com kun jij producten uit je webshop verkopen via hun platform. Er zijn geen opstartkosten aan … Read More
Gebruik Instagram hoogtepunten of Highlights
Instagram is enorm aan het groeien. Het sociale mediakanaal heeft meer dan 1 miljard gebruikers en het loopt nog steeds op. Grote kans dat jouw potentiële klanten zich op dit kanaal bevinden. Dit biedt voor jou de kans om te laten zien wie je bent, wat je doet en waarom je dit doet. Klanten kunnen je volgen wanneer jouw ideeën … Read More
Een Winstgevende Webshop: maak van kijkers kopers
Het begon allemaal met een idee Volgens de cijfers van het CBS blijft het aantal online verkopen groeien en groeien. Het internet is dus de perfecte plek om je producten te verkopen – en daar zag jij een mogelijkheid: Het beginnen van een Winstgevende Webshop. Het lijkt super simpel; Je schrijft je in bij de KvK (als je dat al … Read More
B2b social media: is het iets voor jou?
B2b social media speelt steeds een grotere rol in het social media landschap. Maar wat is het nou precies? En hoe kan ik het inzetten? Waar moet ik op letten bij het plaatsen van content? Het zijn vragen die veel bedrijven zichzelf stellen. Hieronder vind je antwoord op al die vragen. Welke social media kanalen Het meest gebruikte b2b social … Read More
Adverteren via Pinterest, iets voor jou?
Pinterest is een social media kanaal die fungeert als digitaal prikbord. De gebruiker kan over het hele web afbeeldingen pinnen en vervolgens op een van de aangemaakte ‘borden’ bewaren om later te proberen of te kopen. DIY (do it yourself) zijn mega populair maar ook moodbords en style bords worden op pinterest samengesteld. De website en de mobiele applicatie zijn met name populair bij … Read More
Live met LinkedIn! Wat kun jij hiermee?
We hebben goed nieuws voor je: Naast Facebook, Instagram en Twitter kun je binnenkort ook live gaan via LinkedIn! Je kunt dus je videocamera aan zetten en direct getoond worden aan al je volgers. Ze hoeven alleen maar te klikken en ze kunnen jouw video bekijken, reageren en vragen stellen. Wij zijn super excited maar wat kan jij als ondernemer … Read More
Online shoppen binnen Instagram
Instagram in constant in ontwikkeling en biedt steeds meer nieuwe features. Eerder schreven we al een blog over Instagram shopping en shoptags. Hierbij werd je klant gelinkt naar jouw website van je webwinkel. De klant ging dus uit de app van Instagram, en daar heeft Instagram iets op bedacht. Met de nieuwste feature ‘Checkout on Instagram’ kun je een product … Read More
Meer Instagram volgers
Je hebt een bedrijf. Je verkoopt een product of dienst. En iedereen zou van jouw bestaan af moeten weten! Instagram is hier de perfecte tool voor. Met behulp van afbeeldingen met tekst eronder of dagelijkse stories kun jij je missie overbrengen op je volgers en je bedrijf aanprijzen. Hierdoor gaan je sales door het dak. Althans, deze ervaring hebben andere … Read More
6 geheimen van beïnvloeding voor meer conversie
Je wil je dat de bezoekers op je website of advertentie iets doen. Een product bestellen. Contact met je opnemen. Je diensten afnemen. Maar in veel gevallen doen ze dit niet. Je zit met je handen in het haar. Want je verkoopt goede producten. Je diensten zijn geweldig en je weet welke resultaten je klanten boeken. Maar potentiële nieuwe klanten … Read More
Business case: Succesverhaal van HemdVoorHem.nl
208 aankopen op de webshop en het advertentiebudget keer tien terugverdiend Strijkvrije overhemden, truien, stropdassen, polo’s, ondergoed, sokken en accessoires zijn allemaal te verkrijgen op HemdVoorHem.nl. Helaas is de concurrentie van HemdVoorHem.nl moordend. Webshops duiken overal op en komen met de meest gunstige prijzen een voorwaarden. Ook is anno 2019 is het hebben van goede producten en service niet meer … Read More