De top 3 sprekers op de Webwinkel Vakdagen

Robbert ElsingaSocial media blog

WebWinkel Vakdagen

De Webwinkel Vakdagen zijn er alweer over een week. Ga jij er naartoe? Vergeet dan niet om 29 en 30 januari in je agenda te zetten. Er zijn genoeg redenen om naar dit evenement te gaan. Kennis vergroten, netwerken met duizenden e-tailers en veel meer. Met ruim 200 sprekers is er een enorme keuze. Om een beetje orde te scheppen … Read More

[PODCAST] Personalisatie binnen e-commerce

Anouk de WitPodcast

podcast e-commerce

Is personalisatie nu echt nodig als je een goed product hebt en merkbekendheid? Het antwoord is: ja. Mensen doen sneller een aankoop als zij persoonlijk worden benaderd, zoals bij hun naam worden aangesproken. In deze podcast van e-commerce ondernemer Mathijs Kok leer je over personalisatie in de e-commerce markt. Klik hier om de personalisatie binnen e-commerce podcast te luisteren via … Read More

Social media trends in 2020 voor jou

Anouk de WitInstagram, Social media blog

social media trends

Ken je MSN Messenger nog? Dit is het eerste social media platform wat in 1999 op de markt kwam en mega populair was. Ondertussen al meer dan 20 jaar geleden! Tegenwoordig is MSN chatten vervangen door Skype, Facebook Messenger, WhatsApp en vooral onder jongeren ook door Snapchat. Hyves is een social medium wat in 2004 is opgestart en ook erg … Read More

Marketplaces: #1 voor jouw strategie

Anouk de WitMarketplaces, Social media blog

Marketplaces

De mogelijkheden op de online retailmarkt voor jouw bedrijf zijn breed. Je kunt alle kansen pakken die je wil behalen. Het is 2020. De tijd waar bedrijven steeds meer verkoopmogelijkheden hebben en hierdoor meer succes kunnen behalen. Zo is in 2019 social commerce, met name op Instagram, populair geworden en zal dat dit jaar nog meer gaan groeien. Maar wist … Read More

Zo kreeg ik meer dan 400.000 Instagram volgers (deel 2)

Robbert ElsingaInstagram, Social media blog

Instagram volgers

Wat zijn de beste manieren om meer Instagram volgers te krijgen? Het hebben van veel Instagram volgers heeft meerdere voordelen, zoals in blog 1 beschreven. Als je blog 1 nog niet hebt gelezen raad ik je aan om dit eerst te doen, en erna verder te lezen. Hierbij 5 nieuwe tips voor meer volgers op Instagram. 1. Repost goed gelikete … Read More

6 tips ter voorbereiding WebWinkel Vakdagen 2020

Michiel UmmelsSocial media blog

WebWinkel Vakdagen 2020

Op 29 & 30 januari is het weer tijd voor het jaarlijkse #1 e-commerce event van de Benelux: WebWinkel Vakdagen 2020. In de Jaarbeurs Utrecht laten wel 280 exposanten zich van hun beste kant zien. Gedurende de hele dag kunnen bezoekers kiezen uit 200 lezingen om bij te wonen. De exposanten pakken de kans om op te vallen, een breder … Read More

[PODCAST] Het succes van WeWork

Anouk de WitPodcast

podcast WeWork

Luister hier de podcast. Leer Miguel McKelvey, architect en co-founder van WeWork, beter kennen door zijn verhaal wat zijn inspiratie was om zijn bedrijf op te starten. Hij vertelt hoeveel hij heeft moeten opgeven om hieraan te beginnen. Desondanks heeft het veel succes opgeleverd. WeWork biedt werkruimten, kantoren en individuele plekken voor 1 – 100+ mensen. Het bedrijf heeft wereldwijd … Read More

Zo kreeg ik meer dan 400.000 Instagram volgers

Robbert ElsingaInstagram, Social media blog

Instagram volgers

Instagram is al jaren een enorm snel groeiend social media platform. Onder consumenten, maar ook onder bedrijven. De cijfertjes vindt haast iedereen interessant om naar te kijken: Hoeveel likes heb je? Hoeveel volgers? etc. Het hebben van veel volgers en een groot bereik heeft meerdere voordelen. Een voorbeeld hiervan is de impact die je met je Instagrampagina op je doelgroep … Read More

[PODCAST] Yelp: sociaal netwerk voor bedrijven

Anouk de WitSocial media blog

Luister hier de podcast. Interview met co-founder Jeremy Stoppelman. Hij heeft samen met Russel Simmons Yelp opgericht in 2004. Yelp is een online sociaal platform waar mensen reviews plaatsen over bedrijven en doen hierbij aanbevelingen. Sinds 2008 hebben de bedrijven de mogelijkheid om publiekelijk of persoonlijk te reageren op de reviews of deze zelfs te verwijderen als de review tegen de … Read More