HET ONLINE SUCCESVERHAAL VAN HEMDVOORHEM.NL

Word ook een online succes met jouw bedrijf! In 3 weken heeft de webshop meer dan 200 aankopen gegenereerd en daarmee hun advertentiebudget dubbel en dwars terugverdiend. Wil jij erachter komen wat voor jou het juiste advertentiemateriaal is?

Image

Download nu het e-book!

Vul hieronder je gegevens in en ontvang het succesverhaal gratis.


    Niks ontvangen? Check je spam!

    Het online succesverhaal van Hemdvoorhem.nl

    Word ook een online succes met jouw bedrijf! In 3 weken heeft de webshop meer dan 200 aankopen gegenereerd en daarmee hun advertentiebudget dubbel en dwars terugverdiend. Wil jij erachter komen wat voor jou het juiste advertentiemateriaal is?

    Download nu!

    Vul hieronder je voornaam en e-mailadres in en ontvang het succesverhaal gratis.

      Niks ontvangen? Check je spam!

      SUCCESVERHAAL VAN HEMDVOORHEM


      ADVERTENTIEBUDGET KEER TIEN TERUGVERDIEND

      Strijkvrije overhemden, truien, stropdassen, polo’s, ondergoed, sokken en accessoires zijn allemaal te verkrijgen op HemdVoorHem.nl. Tegenwoordig verschijnen er steeds meer webshops met de meest gunstige prijzen en voorwaarden. Door alleen te beschikken over goede producten en snelle klantenservice red je het in 2020 niet meer op de markt. Ons advies om je als webshop staande te houden? Blijf up-to-date! Mond-tot-mondreclame heeft namelijk plaats gemaakt voor social media marketing. Met een goede strategie blijf jij de concurrentie de baas!

      MARKETING MATERIAAL

      Dit is een van de meest gebruikte afbeeldingen voor de marketing van HemdVoorHem.nl. Aan de hand van deze afbeelding leggen we een aantal marketing principes uit.


      Als het gaat om sales is consistentie erg belangrijk. Deze consistentie is dan ook zeker terug te zien bij HemdVoorHem.nl. Het kleurgebruik van de advertentie komt overeen met de website en social media en het model is vergelijkbaar met de doelgroep het bedrijf wil aanspreken: een jonge man die stijl belangrijk vindt en bereid is hierin te investeren. Wat valt je verder op aan de afbeelding? Sale? Het model? Tijdens het maken van de advertentie wordt er aandacht besteed aan de houding en plaatsing van het model ten opzichte van de tekst. Het model kijkt je niet recht aan waardoor er genoeg aandacht is voor de tekst. Uit onderzoek blijkt dat mensen tekst aan de rechterkant van de afbeelding beter kunnen verwerken. Korting maakt veel los in de mens, omdat we onbewust altijd bang zijn om iets mis te lopen. We willen niet de sukkel zijn die teveel betaalt voor een product. Kortom, we willen verlies voorkomen. We voelen ons goed wanneer we korting krijgen bij een aankoop. En laat het woord nou precies het woord SALE al deze emoties in ons losmaken.

      RESULTAAT

      Deze afbeelding is ingezet voor social media marketing. In combinatie met verschillende teksten was de advertentie te zien op Facebook en Instagram. In 3 weken hebben ze meer dan 200 aankopen op de website gegenereerd en daarmee hun advertentiebudget dubbel en dwars terugverdiend. Wil jij erachter komen wat voor jou het juiste advertentiemateriaal is? Laat ons je helpen met de social media scan of neem contact met ons op.